امروزه با توجه به نیاز های روز افزون زندگی بشری و عدم تطابق درآمد افراد با تهیه ملزومات زندگی ، تهیه ی نیاز ها به صورت اقساط به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.
لذا بر آن شدیم تا در حد توان در این امر گام برداریم تا هموطنان گرامی از سراسر کشور بتوانند نیازهای خود را تامین کنند. بر این مبنا مشتریان گرامی برای خرید اقساطی ملزم به مطالعه ی شرایط و انجام مراحل زیر می باشند :
شرایط :
- داشتن چک صیادی
- سقف اقساط حداکثر تا 24 ماه
- سود اقساط 4 درصد ماهیانه
- پیش پرداخت 25 درصد از مبلغ خرید
مراحل :
- پر کردن فرم ثبت نام اقساطی
- آپلود تصویر واضح از معدل 3 ماهه ی حساب که دارای مهر بانک می باشد.
- 2 تا 3 روز کاری پس از پر کردن فرم ثبت نام، نتیجه ی بررسی حساب به صورت پیامک به مشتری ارسال می گردد.
- در این مرحله کارشناسان برای تعیین مبلغ و تاریخ چک ها با مشتری تماس می گیرند.
- در صورت توافق ، ارسال چک ها به همراه یک برگ فتوکپی شناسنامه و کارت ملی فرد جهت انجام ادامه ی روند خرید به آدرس پستی زیر، الزامی می باشد:
گیلان – رشت – پل بوسار- خیابان بوسار – ساختمان نورانی – واحد یک کد پستی : 4157663111
نکات :
- تمامی فیلد های فرم خرید اقساطی باید به درستی، دقیق و کامل پر شود.
- اطلاعات فرد ثبت نام کننده باید اطلاعات صاحب دسته چک باشد.
- زمان اعتبار سنجی و اعتبار دهی حساب 24 الی 72 ساعت کاری می باشد.
- بعد از اتمام ثبت نام ،اطلاعات تمامی مراحل به صورت پیامک به فرد ارسال خواهد گردید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
32122336-013 32123518-013